Sunday, March 22, 2009

Mi-am luat DSLR!

mi-am luat DSLR! nu ca asta ar fi ceva veste deosebita, dar vreau sa mai scriu ceva pe al meu blog. deci mi-am luat DSLR (NIKON D90 cu 2 obiective:Nikon 50mm f/1.8D AF si Tamron 18-270mm f/3.5-6.3). nu sunt un fotograf cu vaste viziuni artistice nici macar in devenire, chiar daca eu sper asta; aparatul meu fiind unul de amatori eu inca nu stiu tot ce poate el... dar, poate cu timpul si cu ceva educatie despre arta fotografica si uitilizarea aparatului foto(eu inca fac poze pe modul auto) o sa invat sa produc ceva mai de calitate decat point-and-shoot, deoarece asta cam fac acum.

am avut ceva tentativa de... sa zicem portret:


si ceva poze prin piata unirii...


























pozele au aplicate doar cate un filtru pus cu ceva soft simplu fara pretentii de editare profesionala. am incercat ceva in photoshop, doar ca mi-am prins urechile in meniurile acestui soft, fara sa pot face ceva... asa ca momentan va multumiti cu atat, pe viitor voi fi mai "scolit".

ce se vede aici este din prima mea tura de poze prin timisoara 11-03-2009, voi mai reveni si cu altele.

No comments: